Tarpinis projektas   

Ciklo „Bendras dalykų tvarkaraštis“ tvarkaraštis

Stud.
d.
Sav.
d.
DataMoksliniai tyrimai sveikatos psichologijoje/SP-M1 (Mo), Specializacija sveikatos psichologijos srityse/SP-M1 (Sr), Psichologinis konsultavimas ir įvertinimas/SP-M1 (KI), Psichologija sveikatos priežiūroje ir veiksmingas darbo organiza/SP-M1 (PV), Specializacija: Okopsichologija/SP-M1 (s1), Specializacija: Reabilitacijos psichologija/SP-M1 (s2), Magistro 1 kurso organizacinė informacija/SP-M1 (1M), Specializacija: Sporto psichologija/SP-M1 (s3), Specializacija: vaiko ir šeimos psichologija/SP-M1 (s4)
Grupės: 1-2
Grupių tvarkaraščiai: Bendras12
07:3008:0008:3009:0009:3010:0010:3011:0011:3012:0012:3013:0013:3014:0014:3015:0015:3016:0016:3017:0017:3018:0018:3019:0019:30
118P02.04                          14:00-15:30 VS101
s2 5.1 (1)
 15:45-17:15 VS101
s2 7.1 (1)
           
119A02.05                          14:00-15:30 VS101
KI 5.1 (1-2)
                  
120T02.06                          14:00-16:15 VS334
s4 7.1 (1)
               
121K02.07                          14:00-15:30 VS109
Mo 7.4 (1-2)
 15:45-17:15 VS346
Mo 7.5 (1-2)
           
122Pe02.08                                                  
123Š02.09                                                  
124P02.11                          14:00-15:30 VS101
s2 5.2 (1)
 15:45-17:15 VS101
s2 6.1 (1)
           
125A02.12                          14:00-17:00 VS317
KI 7.1 (1-2)
            
126T02.13                          14:00-15:30 VS109
s4 5.1 (1)
 15:45-18:00 VS109
s4 6.1 (1)
        
127K02.14                          14:00-16:00 VS241
Mo 9.6 (1-2)
 16:15-17:00 VS241
Mo 5.4 (1-2)
            
128Pe02.15                                                  
129P02.18                          14:00-15:30 VS101
s2 5.3 (1)
 15:45-17:15 VS101
s2 7.2 (1)
 17:30-19:00 VS101
s2 6.2 (1)
    
130A02.19                          14:00-15:30 VS101
KI 5.2 (1-2)
 15:45-18:00 VS101
KI 6.1 (1-2)
        
131T02.20                          14:00-15:30 VS109
s4 5.8 (1)
 15:45-18:00 VS109
s4 6.5 (1)
        
132K02.21                          14:00-15:30 VS107
Mo 6.2/2 (1-2)
 15:45-17:15 VS107
Mo 6.3/2 (1-2)
           
133Pe02.22                                                  
134Š02.23                                                  
135P02.25                          14:00-15:30 VS101
s2 5.4 (1)
 15:45-17:15 VS101
s2 5.5 (1)
 17:30-19:00 VS101
s2 7.3 (1)
    
136A02.26                          14:00-15:30 VS108
KI 5.3 (1-2)
 15:45-18:00 VS108
KI 6.2 (1-2)
        
137T02.27      09:00-17:00 VS110
s4 7.10 (1)
            
138K02.28      09:00-17:00 VS110
s4 7.11 (1)
            
                          14:00-15:30 VS106
Mo 5.5 (1-2)
 15:45-17:15 VS346
Mo 6.4 (1-2)
           
139Pe03.01                                                  
140Š03.02                                                  
141P03.04                          14:00-15:30 VS215
s2 5.6 (1)
 15:45-17:15 VS215
s2 7.4 (1)
           
142A03.05                          14:00-15:30 VS317
KI 5.4 (1-2)
 15:45-18:00 VS317
KI 6.3 (1-2)
        
143T03.06                          14:00-15:30 VS108
KI 5.5 (1-2)
 15:45-17:15 VS215
s4 5.3 (1)
 17:30-19:45 VS215
s4 6.2 (1)
 
144K03.07                          14:00-15:30 VS346
Mo 6.5 (1-2)
 15:45-17:15 VS338
Mo 5.6 (1-2)
           
145Pe03.08                      13:00-14:30 VS107
KI 5.6 (1-2)
 14:45-16:15 VS107
KI 6.4 (1-2)
 16:30-18:00 VS107
KI 6.5 (1-2)
        
146Š03.09                                                  
147A03.12                          14:00-15:30 VS108
KI 5.7 (1-2)
 15:45-18:00 VS108
KI 6.6 (1-2)
        
148T03.13                          14:00-15:30 VS108
s4 5.4 (1)
 15:45-17:15 VS108
s4 5.5 (1)
           
149K03.14                          14:00-15:30 VS242
Mo 6.6 (1-2)
 15:45-17:15 VS242
Mo 6.7 (1-2)
           
150Pe03.15                          14:00-15:30 VS106
KI 5.8 (1-2)
 15:45-17:15 VS106
KI 6.8 (1-2)
 17:30-19:00 VS106
KI 5.9 (1-2)
    
151Š03.16                                                  
152P03.18                          14:00-15:30 VS110
s4 6.3 (1)
 15:45-17:15 VS109
s2 7.6 (1)
 17:30-19:00 VS109
s2 6.3 (1)
    
                          14:00-15:30 VS109
s2 7.5 (1)
 15:45-18:00 VS110
s4 7.3 (1)
        
153A03.19                          14:00-15:30 VS108
KI 5.10 (1-2)
 15:45-18:00 VS108
KI 6.9 (1-2)
        
154T03.20                          14:00-16:15 VS109
KI 6.7 (1-2)
 16:30-18:45 VS108
KI 6.10 (1-2)
     
155K03.21                          14:00-15:30 VS107
Mo 5.7 (1-2)
 15:45-17:15 VS241
Mo 6.8 (1-2)
           
156Pe03.22                                                  
157Š03.23                                                  
158P03.25                          14:00-15:30 VS101
s4 5.6 (1)
 15:45-18:00 VS101
s4 7.4 (1)
        
                          14:00-15:30 VS109
s2 7.7 (1)
 15:45-17:15 VS109
s2 7.8 (1)
           
159A03.26                          14:00-15:30 VS106
KI 5.11 (1-2)
 15:45-18:00 VS109
KI 7.2 (1-2)
        
160T03.27                                                  
161K03.28                          14:00-15:30 VS346
Mo 7.6 (1-2)
 15:45-17:15 VS346
Mo 7.7 (1-2)
           
162Pe03.29                          14:00-15:30 VS106
KI 5.12 (1-2)
 15:45-17:15 VS106
KI 6.11 (1-2)
 17:30-19:00 VS106
KI 6.12 (1-2)
    
163Š03.30                                                  
164P04.01                          14:00-15:30 VS239
s4 7.5 (1)
 15:45-18:00 VS239
s4 6.4 (1)
        
                          14:00-15:30 VS101
s2 7.9 (1)
 15:45-18:00 VS108
KI 6.13 (1-2)
        
                                 15:45-17:15 VS101
s2 7.10 (1)
           
165A04.02                                                  
166T04.03                          14:00-15:30 VS104
Mo 5.8 (1)
 15:45-17:15 VS104
Mo 6.9 (1)
           
167K04.04                                                  
168Pe04.05                          14:00-15:30 VS109
KI 5.13 (1-2)
 15:45-17:15 VS109
KI 6.14 (1-2)
 17:30-19:00 VS109
KI 6.15 (1-2)
    
169Š04.06                                                  
170P04.08      09:00-10:30 VS107
s2 9.1 (1)
                                      
171A04.09                          14:00-15:30 VS110
Mo 5.9 (1)
 15:45-17:15 VS110
Mo 6.10 (1)
           
172T04.10                          14:00-15:30 VS108
s4 5.7 (1)
 15:45-18:00 VS108
s4 7.6 (1)
        
                          14:00-15:30 v.reab.
s2 5.7 (1)
 15:45-17:15 v.reab.
s2 7.11 (1)
           
173K04.11                                                  
174Pe04.12                          14:00-15:30 VS101
KI 6.16 (1-2)
 15:45-17:15 VS101
KI 6.17 (1-2)
 17:30-19:00 VS101
KI 6.18 (1-2)
    
175Š04.13                                                  
176P04.15                          14:00-15:30 v.reab.
s2 7.12 (1)
 15:45-17:15 v.reab.
s2 7.13 (1)
           
177A04.16                          14:00-15:30 VS107
Mo 7.8 (1)
 15:45-17:15 VS107
Mo 5.10 (1)
 17:30-19:00 VS107
Mo 6.11 (1)
    
178T04.17                          14:00-15:30 VS104
s4 5.2 (1)
 15:45-16:15 VS104
s4 7.2 (1)
               
179K04.18                          14:00-15:30 VS215
Mo 7.9 (1)
 15:45-17:15 VS215
Mo 5.11 (1)
           
180Pe04.19                      13:00-14:30 VS106
KI 7.3 (1-2)
 14:45-16:15 VS106
KI 5.14 (1-2)
 16:30-18:00 VS106
KI 6.19 (1-2)
        
181K04.25                                                  
182Pe04.26                                                  
183Š04.27                                                  
184P04.29                          14:00-15:30 v.reab.
s2 5.8 (1)
 15:45-17:15 v.reab.
s2 7.14 (1)
           
185A04.30                          14:00-15:30 VS107
KI 6.20 (1-2)
 15:45-17:15 VS107
KI 5.16 (1-2)
 17:30-19:00 VS107
KI 5.17 (1-2)
    
186K05.02                                                  
187Pe05.03                                                  
188Š05.04                                                  
189P05.06                          14:00-15:30 v.reab.
s2 5.9 (1)
 15:45-17:15 v.reab.
s2 7.15 (1)
 17:30-19:00 v.reab.
s2 7.16 (1)
    
190A05.07                          14:00-15:30 VS108
KI 7.6 (1-2)
 15:45-17:15 VS108
KI 5.18 (1-2)
 17:30-19:00 VS108
KI 7.7 (1-2)
    
191T05.08                          14:00-15:30 VS104
s4 5.10 (1)
 15:45-18:00 VS104
s4 6.7 (1)
        
192K05.09                                                  
193Pe05.10                          14:00-15:30 VS107
Mo 7.10 (1)
 15:45-17:15 VS107
Mo 6.12 (1, 22)
           
194Š05.11                                                  
195P05.13                          14:00-15:30 v.reab.
s2 5.10 (1)
 15:45-17:15 v.reab.
s2 7.17 (1)
           
196A05.14                11:30-12:15 VS106
s4 5.12 (1)
12:15-14:00 VS106
s4 6.8 (1)
14:00-15:30 VS106
KI 6.21 (1-2)
 15:45-17:15 VS106
KI 5.19 (1-2)
 17:30-19:45 VS106
KI 5.20 (1-2)
 
197T05.15                          14:00-16:15 VS323
s4 8.1 (1)
               
198K05.16                          14:00-15:30 VS346
Mo 7.11 (1)
 15:45-17:15 VS346
Mo 6.14 (1)
17:15-18:45 VS346
Mo 6.13 (1)
     
199Pe05.17                                                  
200Š05.18                                                  
201P05.20                          14:00-15:30 v.reab.
s2 5.11 (1)
 15:45-17:15 v.reab.
s2 7.18 (1)
 17:30-19:00 v.reab.
s2 7.19 (1)
    
202A05.21                          14:00-15:30 VS109
KI 5.21 (1-2)
 15:45-17:15 VS109
KI 5.22 (1-2)
 17:30-19:45 VS109
KI 7.8 (1-2)
 
203T05.22                          14:00-15:30 VS215
s4 5.11 (1)
 15:45-18:00 VS215
s4 7.7 (1)
        
204K05.23                          14:00-16:15 VS215
s4 7.8 (1)
               
205Pe05.24                                                  
206Š05.25                                                  
207P05.27                          14:00-15:30 v.reab.
s2 5.12 (1)
 15:45-17:15 v.reab.
s2 7.20 (1)
 17:30-19:00 v.reab.
s2 7.21 (1)
    
208A05.28                          14:00-15:30 VS107
KI 5.23 (1)
 15:45-17:15 VS107
KI 7.9 (1)
 17:30-19:00 VS107
KI 6.22 (1)
    
209T05.29                          14:00-16:15 VS215
s4 7.9 (1)
               
210K05.30                      13:00-14:30 VS101
Mo 7.12 (1)
         16:45-18:15 VS101
Mo 7.13 (1)
       
211Pe05.31                          14:00-15:30 VS109
Mo 9.8 (1)
                  
212Š06.01                                                  
213P06.03                          14:00-15:30 v.reab.
s2 9.1 (1)
                  
214A06.04                          14:00-15:30 VS106
KI 9.1 (1-2)
  16:00-16:45 VS106
1M 8.3 (1)
             
215T06.05                          14:00-15:30 VA 2
s4 9.1 (1)
                  
216K06.06                          14:00-17:00 VS106
Mo 9.7 (1-2)
            
217Pe06.07                          14:00-15:30 VS338
PV 5.1 (1-2)
 15:45-17:15 VS338
PV 8.1 (1-2)
           
218Š06.08                                                  
219P06.10                          14:00-15:30 VS338
PV 5.2 (1-2)
 15:45-17:15 VS338
PV 8.2 (1-2)
           
220A06.11                          14:00-16:15 VS317
PV 6.1 (1-2)
               
221T06.12                                                  
222K06.13                          14:00-16:15 VS338
PV 4.1 (1-2)
               
223Pe06.14                                                  
224Š06.15                                                  
225P06.17                                                  
226A06.18                                                  
227T06.19                          14:00-15:30 VS338
PV 5.3 (1-2)
 15:45-17:15 VS338
PV 8.3 (1-2)
           
228K06.20                          14:00-17:15 VS107
PV 9.1 (1-2)
           

Žymėjimai tvarkaraštyje
08:00-10:15 anat.
Ju 6.3/1 (13-15)
Pirmoje eilutėje - užsiėmimo pradžios (08:00) ir pabaigos (10:15) laikas ir sutrumpinta užsiėmimo vieta (anat. - Anatomijos institutas)
Antroje eilutėje - modulio santrumpa (Ju - „Judėjimas“), užsiėmimo tipas ir numeris (6.3), po pasvirusio brūkšnelio - užsiėmimo dalis (/1).
Skliausteliuose - studentų grupės (13-15 gr.) Palaikius pelytę virš vietos sutrumpinimo ar užsiėmimo kodo, parodomas pilnas pavadinimas

Vietų sąrašas
VA 2VA 2 auditorija, Tilžės g 18
VS101Auditorija 101, Tilžės g 18
VS104Auditorija 104, Tilžės g 18
VS106Auditorija 106, Tilžės g 18
VS107Auditorija 107, Tilžės g 18
VS108Auditorija 108, Tilžės g 18
VS109Auditorija 109, Tilžės g 18
VS110Auditorija 110, Tilžės g 18
v.reab.Vaikų reabilitacijos klinikoje (Lopšelio g. 10),
VS334Seminarų klasė 334, Tilžės g 18
VS317Auditorija Nr. 317, Tilžės g 18
VS338Seminarų klasė 338, Tilžės g 18
VS242Sveikatos vadybos k. 242 aud., Tilžės g 18
VS215Sveikatos vadybos k. 215 aud., Tilžės g 18
VS239Aplinkos ir darbo med. katedros 239 k., Tilžės g 18
VS346VSF seminarų klasė 346, Tilžės g 18
VS241Sveikatos vadybos k. 241 aud., Tilžės g 18
VS323VSF 323 k. (Sveikatos psichologijos katedra), Tilžės g 18

Užsiėmimų žymėjimas
Moksliniai tyrimai sveikatos psichologijoje (SP-M 1)
Paskaitos
5.4Porinė dvimatė analizė. Standartizuotoji analizė. (SP)
5.5Tiesinė regresinė analizė. (SP)
5.6Logistinė regresinė analizė. (SP)
5.7Faktorių analizė. (SP)
5.8Įvadinė kokybinių tyrimų paskaita. Duomenų rinkimas kokybiniuose tyrimuose. (SP)
5.9Etiniai kokybinių tyrimų principai ir mokslinio darbo kokybės užtikrinimas. (SP)
5.10Teorinės kokybinių tyrimų prieigos. Fenomenologinė perspektyva. (SP)
5.11Teorinės kokybinių tyrimų prieigos. Klasikinis grindžiamosios teorijos metodas. (SP)
Darbai
6.2Pagrindiniai vienmatės ir dvimatės analizės metodai (SP)
6.3Kokybinių tyrimų duomenų rinkimo principai (SP)
6.4Tiesinė regresinė analizė I. (SP)
6.5Tiesinė regresinė analizė II. (SP)
6.6Logistinė regresinė analizė I. (SP)
6.7Logistinė regresinė analizė II. (SP)
6.8Faktorių analizė. (SP)
6.9Duomenų rinkimas kokybiniuose tyrimuose. (SP)
6.10Focus grupės. (SP)
6.11Kokybinių tyrimų supervizija. (SP)
6.12Fenomenologinis aprašomasis tyrimas pagal A. Giorgi. (SP)
6.13Kompiuterinių programų naudojimas kokybiniuose tyrimuose 1. (SP)
6.14Kompiuterinių programų naudojimas kokybiniuose tyrimuose 2. (SP)
Seminarai
7.4Tyrimo metodikos struktūrizavimas. (SP)
7.5Vidinis suderintumas. Imties tūrio skaičiavimas (SP)
7.6Moksliniai kritinio vertinimo principai. Sisteminės klaidos. (SP)
7.7Konferencinio pranešimo parengimas ir pristatymas. (SP)
7.8Aprašomoji fenomenologinė analizė (Giorgi) ir Interpretacinė fenomenologinė analizė (Smith). (SP)
7.9Etnografinė analizė ir Grindžiamoji teorija. (SP)
7.10 Diskurso ir naratyvinė analizė. (SP)
7.11Turinio ir atvejo analizė. (SP)
7.12Studentų pristatymai. (SP)
7.13Studentų pristatymai. (SP)
Vertinimas
9.6Baigiamojo darbo tarpinė ataskaita (SP)
9.7Baigiamojo darbo tarpinė ataskaita (SP)
9.8Baigiamasis patikrinimas. (SP)
Psichologinis konsultavimas ir įvertinimas (SP-M 1)
Paskaitos
5.1Įrodymais grįstas psichologinis testavimas (SP)
5.2Asmenybės bruožų vertinimas (SP)
5.3Suaugusių, jaunuolių ir vaikų elgesio, emocijų ir adaptyvaus elgesio vertinimas (SP)
5.4Intelekto testavimas WISC-III (SP)
5.5Psichologinis konsultavimas su sveikata susijusių psichologinių traumų ir sudėtingų sveikatos pokyčių atvejais. (El)
5.6Įvadas į kognityvinės elgesio terapijos intervencijas (El)
5.7Intelekto testavimas WAIS-III (El)
5.8Psichikos sutrikimai KET kontekste (El)
5.9Depresija, jos gydymo planas ir kognityvinės intervencijos (SP)
5.10Intelekto testavimas WASI (SP)
5.11Lėtinėmis ligomis sergančių asmenų konsultavimas. (SP)
5.12Problemų sprendimas, aktyvumo stebėjimas ir planavimas, savikontrolė (SP)
5.13Nerimas ir ekspozicija (SP)
5.14Psichologinis vertinimas, struktūruotas interviu (SP)
5.16Psichologinis konsultavimas sveikatos stiprinime ir sveikos gyvensenos ugdyme. (SP)
5.17Skirtingo amžiaus asmenų konsultavimas gydymo aplinkoje. (SP)
5.18Trumpalaikis į sprendimus orientuotas konsultavimas. (SP)
5.19Sutrikusios asmenybės konsultavimas įvairių teorinių paradigmų atžvilgiu 1 (SP)
5.20Sutrikusios asmenybės konsultavimas įvairių teorinių paradigmų atžvilgiu 1 (SP)
5.21Sutrikusios asmenybės konsultavimas įvairių teorinių paradigmų atžvilgiu 1 (SP)
5.22Sutrikusios asmenybės konsultavimas įvairių teorinių paradigmų atžvilgiu 2 (SP)
5.23Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimas. (SP)
Darbai
6.1Asmenybės bruožų vertinimas (SP)
6.2Suaugusių, jaunuolių ir vaikų elgesio, emocijų ir adaptyvaus elgesio vertinimas (SP)
6.3Intelekto testavimas WISC-III (El)
6.4KET modelis, prasmės analizė, funkcinė analizė, kognityviniai iškraipymai (SP)
6.5KET modelis, prasmės analizė, funkcinė analizė, kognityviniai iškraipymai (SP)
6.6Intelekto testavimas WAIS-III (SP)
6.7Trumpalaikės intervencijos su sveikatos pokyčiais susijusių psichologinių traumų atvejais (SP)
6.8KET indikacijos, supažindinimas su terapija ir KET modeliu, kontrakto sudarymas (SP)
6.9Intelekto testavimas WASI (SP)
6.10Trumpalaikės intervencijos su sveikatos pokyčiais susijusių psichologinių traumų atvejais (El)
6.11Problemų sprendimas (El)
6.12Sokrato klausimai, žemyn nukreiptų rodyklių metodas (El)
6.13Lėtinėmis ligomis sergančių asmenų konsultavimas. (SP)
6.14Elgesio eksperimento planavimas (El)
6.15Elgesio eksperimento atlikimas ir aptarimas (SP)
6.16Psichoedukacija (Depresija) + Kognityvinis restruktūrizavimas (SP)
6.17Psichoedukacija (Socialinis nerimas) + kognityvinės intervencijos (SP)
6.18Psichoedukacija (Panikos sutrikimas) + specifinės intervencijos (SP)
6.19Psichologinis vertinimas, struktūruotas interviu 2 val. (SP)
6.20Svarbiausieji psichologinio konsultavimo įgūdžiai. (SP)
6.21Trumpalaikis į sprendimus orientuotas konsultavimas. (SP)
6.22Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimas. (SP)
Seminarai
7.1Įrodymais grįstas psichologinis testavimas (SP)
7.2Lėtinėmis ligomis sergančių asmenų konsultavimas. (SP)
7.3Debatai (KET psichoterapijos efektyvumas) (SP)
7.6Skirtingo amžiaus asmenų konsultavimas gydymo aplinkoje. (El)
7.7Trumpalaikis į sprendimus orientuotas konsultavimas. (SP)
7.8Darbas su nemotyvuotu klientu (SP)
7.9Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimas. (SP)
Vertinimas
9.1Baigiamasis patikrinimas (SP)
Psichologija sveikatos priežiūroje ir veiksmingas darbo organiza (SP-M 1)
Problemų sprendimas
4.1Tutorinis: Paraiškų ir projektų rengimas (SP)
Paskaitos
5.1Paraiškų ir projektų rengimas (SP)
5.2Pokyčių valdymas ir lyderystė (SP)
5.3Komanda SP sistemoje (SP)
Darbai
6.1Pratybos: Paraiškų ir projektų rengimas (SP)
Kiti užsiėmimai
8.1Konsultacija: Paraiškų ir projektų rengimas (SP)
8.2Konsultacija: Pokyčių valdymas ir lyderystė (SP)
8.3Komanda SP sistemoje (SP)
Vertinimas
9.1Baigiamasis patikrinimas (SP)
Specializacija: Reabilitacijos psichologija (SP-M 1)
Paskaitos
5.1Reabilitacijos paslaugų suagusiems organizavimas Lietuvoje ir pasaulyje, teisinė bazė. Psichologo vieta (SP)
5.2Suaugusiųjų funkcinės būklės ir gyvenimo kokybės vertinimas reabilitacijoje (SP)
5.3Psichologinės intervencijos ir kognityvinė reabilitacija (El)
5.4 Psichologinis įvertinimas ir praktika geriatrijos reabilitacijoje (El)
5.5Trauminiai įvykiai ir psichologiniai reabilitacijos aspektai (El)
5.6Reabilitacijos psichologija ir neuropsichologija pacientams po insulto (--)
5.7Ankstyvosios reabilitacijos, reabilitacijos ir paliatyvios pagalbos paslaugų vaikams organizavimas Lietuvoje ir pasaulyje, teisinė bazė (VR)
5.8Neuropsichologija ir neurokognityvinis vaikų vertinimas reabilitacijoje (VR)
5.9Raidos ir intelekto vertinimas vaikų neuropsichologijoje (VR)
5.10Reabilitacija po įgytų nervų sistemos ligų bei būklių, kurios sutrikdo normalią vaiko raidą.  Psichologo darbo ypatumai (VR)
5.11Autizmas. Psichologo darbo ypatumai (VR)
5.12Reabilitacija esant įgimtoms nervų sistemos ligoms, bei būklėms, kurios sutrido normalią vaiko raidą. Psichologo darbo ypatumai (VR)
Darbai
6.1Suaugusiųjų funkcinės būklės ir gyvenimo kokybės vertinimas reabilitacijoje (SP)
6.2Psichologinės intervencijos ir kognityvinė reabilitacija (SP)
6.3Lėtinių ligų reabilitacijos aspektai. (SP)
Seminarai
7.1Reabilitacijos paslaugų suagusiems organizavimas Lietuvoje ir pasaulyje, teisinė bazė. Psichologo vieta (SP)
7.2Psichologinės intervencijos ir kognityvinė reabilitacija (El)
7.3Trauminiai įvykiai ir psichologiniai reabilitacijos aspektai (El)
7.4Reabilitacijos psichologija ir neuropsichologija pacientams po insulto (El)
7.5Lėtinių ligų reabilitacijos aspektai. (El)
7.6Lėtinių ligų reabilitacijos aspektai. (SP)
7.7Galūnių amputacijos ir reabilitacija (cukraligė ir rūkymas) (El)
7.8Įrodymais grįsta praktika su šeimos nariais (vyras po insulkto, o žmonai pasaulio pabaiga, hipergloba) (El)
7.9Trauminiai įvykiai ir psichologiniai reabilitacijos aspektai (asmuo po autavarijos su pažeistu stuburu, vartoja alkoholį stresui įveikti) (VR)
7.10Psichologinis įvertinimas ir praktika geriatrijos reabilitacijoje (pagalba sūnui/dukrai, kurio artimasis turintis demenciją) (VR)
7.11Normali ir sutrikusi vaiko raida. Raidos teorijos (VR)
7.12Kognityvinių funkcijų, asmenybės ir socialinių funkcijų raida. Raidos kontekstas (VR)
7.13Į tikslą orientuota terapija. Individualios programos sudarymas ir jos efektyvumo vertinimas (VR)
7.14Neuropsichologija ir neurokognityvinis vaikų vertinimas reabilitacijoje (VR)
7.15Raidos ir intelekto vertinimas vaikų neuropsichologijoje (VR)
7.16Reabilitacija intelekto sutrikimą turintiems vaikams (VR)
7.17Reabilitacija po įgytų nervų sistemos ligų bei būklių, kurios sutrikdo normalią vaiko raidą.  Psichologo darbo ypatumai (VR)
7.18Autizmas. Psichologo darbo ypatumai (VR)
7.19Kalbos ir motorikos vertinimo svarba neuropsichologijoje (VR)
7.20Reabilitacija esant įgimtoms nervų sistemos ligoms, bei būklėms, kurios sutrido normalią vaiko raidą. Psichologo darbo ypatumai (SP)
7.21Neuropsichologinio, bendro raidos ir medicininio vertinimo interpretavimas, terapinių intervencijų planavimas (VR)
Vertinimas
9.1Baigiamasis patikrinimas (El)
Specializacija: vaiko ir šeimos psichologija (SP-M 1)
Paskaitos
5.1Šeimos psichologija. Šeimos vystymasis, funkcionavimas, gyvenimo ciklai (G.Širvinskienė) (SP)
5.2Šeimos krizės, disfunkcionalumas. Prevencijos ir pagalbos galimybės (G.Širvinskienė) (SP)
5.3Ankstyvųjų problemų spendimas, konsultavimo ypatumai dirbant su šeima ir vaiku kūdikystės ir ikimokykliniame amžiuje (G.Širvinskienė) (SP)
5.4Klinikinė vaiko psichologija ir įvertinimas: vaikų intelektualiniai, mokymosi, bendravimo sunkumai paskaita (I.Pilkionienė) (SP)
5.5Problemos viduriniojoje vaikystėje: Elgesio ir dėmesio problemos; Baimė ir nerimas ;Somatinės problemos(I.Pilkionienė) (SP)
5.6Problemos paauglystėje: Nuotaikos problemos; Valgymo sutrikimai; Priklausomybės: psichoaktyvių medžiagų vartojimas; priklausomybė nuo kompiuterinių žaidimų(I.Pilkionienė) (SP)
5.7Šeimos psichoterapija: istorija ir teoriniai pagrindai (J.Žilinskienė) (SP)
5.8Šeimos vertinimas. Šeimos sisteminis vertinimas konsultavimo procese (J.Žilinskienė) (SP)
5.10Šeimos konsultavimas (J.Žilinskienė) (SP)
5.11Vaiko ir šeimos gerovės sistema. Tarpinstitucinis bendradarbiavimas, teikiant pagalbą vaikui ir šeimai (L.Danusevičienė) (SP)
5.12Šeimos ir porų psichoterapijos mokyklos (SP)
Darbai
6.1Motinystė, tėvystė. Santykių šeimoje dinamika ir jos pažinimas . (G.Širvinskienė) (SP)
6.2Ankstyvųjų problemų spendimas, konsultavimo ypatumai (G.Širvinskienė) (SP)
6.3Vertinimas ir vaiko konsultavimas (I.Pilkionienė) (SP)
6.4Vaikų ir paauglių konsultavimas(I.Pilkionienė) (SP)
6.5Šeimos vertinimas (J.Žilinskienė) (SP)
6.7Šeimos Konsultavimas (J.Žilinskienė) (SP)
6.8Šeimos ir porų psichoterapijos mokyklos (SP)
Seminarai
7.1Įvadas į vaiko ir šeimos psichologiją (G.Širvinskienė) (SP)
7.2Pagalbos šeimai galimybės, bendradarbiavimas su šeima (G.Širvinskienė) (SP)
7.3Vertinimas ir vaiko konsultavimas(I.Pilkionienė) (SP)
7.4Vertinimas ir vaiko konsultavimas(I.Pilkionienė) (SP)
7.5Vaikų konsultavimas(I.Pilkionienė) (SP)
7.6Klasikinės ir šiuolaikinės šeimos psichoterapijos mokyklos (J.Žilinskienė) (SP)
7.7Prevencija ir ankstyvoji intervencija.Atvejo vadyba pagalbos procese vaikui ir šeimai. (L.Danusevičienė) (SP)
7.8Intervencija į šeimą ir pakeičiamoji globa: koncepcija, taikoma praktika Lietuvoje. (L.Danusevičienė) (SP)
7.9Šeimos atvejų analizė, atvejų pristatymai (SP)
7.10Psichopatologija 0-5 metais: vertinimas, konsultavimas (V.Asisi, Austrija) (SP)
7.11Psichopatologija 0-5 metais: vertinimas, konsultavimas (V.Asisi, Austrija) (SP)
Kiti užsiėmimai
8.1Konsultacija (SP)
Vertinimas
9.1Baigiamasis patikrinimas (SP)
Magistro 1 kurso organizacinė informacija (SP-M 1)
Kiti užsiėmimai
8.3Susitikimas dėl profesinės praktikos (SP)