Tarpinis projektas   

Ciklo „Bendras dalykų tvarkaraštis“ tvarkaraštis

Stud.
d.
Sav.
d.
DataMoksliniai tyrimai sveikatos psichologijoje/SP-M1 (Mo), Specializacija sveikatos psichologijos srityse/SP-M1 (Sr), Psichologinis konsultavimas ir įvertinimas/SP-M1 (KI), Psichologija sveikatos priežiūroje ir veiksmingas darbo organiza/SP-M1 (PV), Specializacija: Okopsichologija/SP-M1 (s1), Specializacija: Reabilitacijos psichologija/SP-M1 (s2), Magistro 1 kurso organizacinė informacija/SP-M1 (1M), Specializacija: Sporto psichologija/SP-M1 (s3), Specializacija: vaiko ir šeimos psichologija/SP-M1 (s4)
Grupės: 1-2
Grupių tvarkaraščiai: Bendras12
07:3008:0008:3009:0009:3010:0010:3011:0011:3012:0012:3013:0013:3014:0014:3015:0015:3016:0016:3017:0017:3018:0018:3019:0019:30
118P02.04                          14:00-15:30 VS101 SP
s2 5.1 (1)
 15:45-17:15 VS101 SP
s2 7.1 (1)
           
119A02.05                          14:00-15:30 VS101 SP
KI 5.1 (1-2)
                  
120T02.06                          14:00-16:15 VS334 SP
s4 7.1 (1)
               
121K02.07                          14:00-15:30 VS109 SP
Mo 7.4 (1-2)
 15:45-17:15 VS346 SP
Mo 7.5 (1-2)
           
122Pe02.08                                                  
123Š02.09                                                  
124P02.11                          14:00-15:30 VS101 SP
s2 5.2 (1)
 15:45-17:15 VS101 SP
s2 6.1 (1)
           
125A02.12                          14:00-17:00 VS317 SP
KI 7.1 (1-2)
            
126T02.13                          14:00-15:30 VS109 SP
s4 5.1 (1)
 15:45-18:00 VS109 SP
s4 6.1 (1)
        
127K02.14                          14:00-16:00 VS241 SP
Mo 9.6 (1-2)
 16:15-17:00 VS241 SP
Mo 5.4 (1-2)
            
128Pe02.15                                                  
129P02.18                          14:00-15:30 VS101 SP
s2 5.3 (1)
 15:45-17:15 VS101 SP
s2 7.2 (1)
 17:30-19:00 VS101 SP
s2 6.2 (1)
    
130A02.19                          14:00-15:30 VS101 SP
KI 5.2 (1-2)
 15:45-18:00 VS101 SP
KI 6.1 (1-2)
        
131T02.20                          14:00-15:30 VS109 SP
s4 5.8 (1)
 15:45-18:00 VS109 SP
s4 6.5 (1)
        
132K02.21                          14:00-15:30 VS107 SP
Mo 6.2/2 (1-2)
 15:45-17:15 VS107 SP
Mo 6.3/2 (1-2)
           
133Pe02.22                                                  
134Š02.23                                                  
135P02.25                          14:00-15:30 VS101 SP
s2 5.4 (1)
 15:45-17:15 VS101 SP
s2 5.5 (1)
 17:30-19:00 VS101 SP
s2 7.3 (1)
    
136A02.26                          14:00-15:30 VS108 SP
KI 5.3 (1-2)
 15:45-18:00 VS108 SP
KI 6.2 (1-2)
        
137T02.27      09:00-17:00 VS110 SP
s4 7.10 (1)
            
138K02.28      09:00-17:00 VS110 SP
s4 7.11 (1)
            
                          14:00-15:30 VS106 SP
Mo 5.5 (1-2)
 15:45-17:15 VS346 SP
Mo 6.4 (1-2)
           
139Pe03.01                                                  
140Š03.02                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 5.3 (1)
15:30-17:45 VS101 SP
s4 6.2 (1)
         
141P03.04                          14:00-15:30 VS215 SP
s2 5.6 (1)
 15:45-17:15 VS215 SP
s2 7.4 (1)
           
142A03.05                          14:00-15:30 VS317 SP
KI 5.4 (1-2)
 15:45-18:00 VS317 SP
KI 6.3 (1-2)
        
143T03.06                          14:00-15:30 VS108 SP
KI 5.5 (1-2)
 15:45-17:15 VS215 SP
s4 5.3 (1)
 17:30-19:45 VS215 SP
s4 6.2 (1)
 
144K03.07                          14:00-15:30 VS346 SP
Mo 6.5 (1-2)
 15:45-17:15 VS338 SP
Mo 5.6 (1-2)
           
145Pe03.08                      13:00-14:30 VS107 El
KI 5.6 (1-2)
 14:45-16:15 VS107 El
KI 6.4 (1-2)
 16:30-18:00 VS107 El
KI 6.5 (1-2)
        
146Š03.09                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 7.1 (1)
15:30-17:45 VS101 SP
s4 7.2 (1)
         
147A03.12                          14:00-15:30 VS108 SP
KI 5.7 (1-2)
 15:45-18:00 VS108 SP
KI 6.6 (1-2)
        
148T03.13                          14:00-15:30 VS108 SP
s4 5.4 (1)
 15:45-17:15 VS108 SP
s4 5.5 (1)
           
149K03.14                          14:00-15:30 VS242 SP
Mo 6.6 (1-2)
 15:45-17:15 VS242 SP
Mo 6.7 (1-2)
           
150Pe03.15                          14:00-15:30 VS106 El
KI 5.8 (1-2)
 15:45-17:15 VS106 El
KI 6.8 (1-2)
 17:30-19:00 VS106 El
KI 5.9 (1-2)
    
151Š03.16      09:00-17:00 VS101 SP
s4 5.11 (1)
            
152P03.18                          14:00-15:30 VS110 SP
s4 6.3 (1)
 15:45-17:15 VS109 SP
s2 7.6 (1)
 17:30-19:00 VS109 SP
s2 6.3 (1)
    
                          14:00-15:30 VS109 SP
s2 7.5 (1)
 15:45-18:00 VS110 SP
s4 7.3 (1)
        
153A03.19                          14:00-15:30 VS108 SP
KI 5.10 (1-2)
 15:45-18:00 VS108 SP
KI 6.9 (1-2)
        
154T03.20                          14:00-16:15 VS109 SP
KI 6.7 (1-2)
 16:30-18:45 VS108 SP
KI 6.10 (1-2)
     
155K03.21                          14:00-15:30 VS107 SP
Mo 5.7 (1-2)
 15:45-17:15 VS241 SP
Mo 6.8 (1-2)
           
156Pe03.22                                                  
157Š03.23                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 5.5 (1)
15:30-17:45 VS101 SP
s4 6.4 (1)
         
158P03.25                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 5.6 (1)
 15:45-18:00 VS101 SP
s4 7.4 (1)
        
                          14:00-15:30 VS109 SP
s2 7.7 (1)
 15:45-17:15 VS109 SP
s2 7.8 (1)
           
159A03.26                          14:00-15:30 VS106 SP
KI 5.11 (1-2)
 15:45-18:00 VS109 SP
KI 7.2 (1-2)
        
160T03.27                                                  
161K03.28                          14:00-15:30 VS346 SP
Mo 7.6 (1-2)
 15:45-17:15 VS346 SP
Mo 7.7 (1-2)
           
162Pe03.29                          14:00-15:30 VS106 El
KI 5.12 (1-2)
 15:45-17:15 VS106 El
KI 6.11 (1-2)
 17:30-19:00 VS106 El
KI 6.12 (1-2)
    
163Š03.30                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 5.6 (1)
15:30-17:45 VS101 SP
s4 7.3 (1)
         
164P04.01                          14:00-15:30 VS239 SP
s4 7.5 (1)
 15:45-18:00 VS239 SP
s4 6.4 (1)
        
                          14:00-15:30 VS101 SP
s2 7.9 (1)
 15:45-18:00 VS108 SP
KI 6.13 (1-2)
        
                                 15:45-17:15 VS101 SP
s2 7.10 (1)
           
165A04.02                                                  
166T04.03                          14:00-15:30 VS104 SP
Mo 5.8 (1)
 15:45-17:15 VS104 SP
Mo 6.9 (1)
           
167K04.04                                                  
168Pe04.05                          14:00-15:30 VS109 El
KI 5.13 (1-2)
 15:45-17:15 VS109 El
KI 6.14 (1-2)
 17:30-19:00 VS109 El
KI 6.15 (1-2)
    
169Š04.06                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 5.7 (1)
15:30-17:45 VS101 SP
s4 7.4 (1)
         
170P04.08      09:00-10:30 VS107 SP
s2 9.1 (1)
                                      
171A04.09                          14:00-15:30 VS110 SP
Mo 5.9 (1)
 15:45-17:15 VS110 SP
Mo 6.10 (1)
           
172T04.10                          14:00-15:30 VS108 SP
s4 5.7 (1)
 15:45-18:00 VS108 SP
s4 7.6 (1)
        
                          14:00-15:30 v.reab. VR
s2 5.7 (1)
 15:45-17:15 v.reab. VR
s2 7.11 (1)
           
173K04.11                                                  
174Pe04.12                          14:00-15:30 VS101 El
KI 6.16 (1-2)
 15:45-17:15 VS101 El
KI 6.17 (1-2)
 17:30-19:00 VS101 El
KI 6.18 (1-2)
    
175Š04.13                                                  
176P04.15                          14:00-15:30 v.reab. VR
s2 7.12 (1)
 15:45-17:15 v.reab. VR
s2 7.13 (1)
           
177A04.16                          14:00-15:30 VS107 SP
Mo 7.8 (1)
 15:45-17:15 VS107 SP
Mo 5.10 (1)
 17:30-19:00 VS107 SP
Mo 6.11 (1)
    
178T04.17                          14:00-15:30 VS104 SP
s4 5.2 (1)
 15:45-16:15 VS104 SP
s4 7.2 (1)
               
179K04.18                          14:00-15:30 VS215 SP
Mo 7.9 (1)
 15:45-17:15 VS215 SP
Mo 5.11 (1)
           
180Pe04.19                      13:00-14:30 VS106 El
KI 7.3 (1-2)
 14:45-16:15 VS106 El
KI 5.14 (1-2)
 16:30-18:00 VS106 El
KI 6.19 (1-2)
        
181K04.25                                                  
182Pe04.26                                                  
183Š04.27                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 5.9 (1)
15:30-17:45 VS101 SP
s4 7.6 (1)
         
184P04.29                          14:00-15:30 v.reab. VR
s2 5.8 (1)
 15:45-17:15 v.reab. VR
s2 7.14 (1)
           
185A04.30                          14:00-15:30 VS107 SP
KI 6.20 (1-2)
 15:45-17:15 VS107 SP
KI 5.16 (1-2)
 17:30-19:00 VS107 SP
KI 5.17 (1-2)
    
186K05.02                                                  
187Pe05.03                                                  
188Š05.04                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 5.10 (1)
15:30-17:45 VS101 SP
s4 7.7 (1)
         
189P05.06                          14:00-15:30 v.reab. VR
s2 5.9 (1)
 15:45-17:15 v.reab. VR
s2 7.15 (1)
 17:30-19:00 v.reab. VR
s2 7.16 (1)
    
190A05.07                          14:00-15:30 VS108 SP
KI 7.6 (1-2)
 15:45-17:15 VS108 SP
KI 5.18 (1-2)
 17:30-19:00 VS108 SP
KI 7.7 (1-2)
    
191T05.08                          14:00-15:30 VS104 SP
s4 5.10 (1)
 15:45-18:00 VS104 SP
s4 6.7 (1)
        
192K05.09                                                  
193Pe05.10                          14:00-15:30 VS107 SP
Mo 7.10 (1)
 15:45-17:15 VS107 SP
Mo 6.12 (1, 22)
           
194Š05.11                                                  
195P05.13                          14:00-15:30 v.reab. VR
s2 5.10 (1)
 15:45-17:15 v.reab. VR
s2 7.17 (1)
           
196A05.14                11:30-12:15 VS106 SP
s4 5.12 (1)
12:15-14:00 VS106 SP
s4 6.8 (1)
14:00-15:30 VS106 SP
KI 6.21 (1-2)
 15:45-17:15 VS106 SP
KI 5.19 (1-2)
 17:30-19:45 VS106 SP
KI 5.20 (1-2)
 
197T05.15                          14:00-16:15 VS323 SP
s4 8.1 (1)
               
198K05.16                          14:00-15:30 VS346 SP
Mo 7.11 (1)
 15:45-17:15 VS346 SP
Mo 6.14 (1)
17:15-18:45 VS346 SP
Mo 6.13 (1)
     
199Pe05.17                                                  
200Š05.18                          14:00-17:00 VS101 SP
s4 7.8 (1)
            
201P05.20                          14:00-15:30 v.reab. VR
s2 5.11 (1)
 15:45-17:15 v.reab. VR
s2 7.18 (1)
 17:30-19:00 v.reab. VR
s2 7.19 (1)
    
202A05.21                          14:00-15:30 VS109 SP
KI 5.21 (1-2)
 15:45-17:15 VS109 SP
KI 5.22 (1-2)
 17:30-19:45 VS109 SP
KI 7.8 (1-2)
 
203T05.22                          14:00-15:30 VS215 SP
s4 5.11 (1)
 15:45-18:00 VS215 SP
s4 7.7 (1)
        
204K05.23                          14:00-16:15 VS215 SP
s4 7.8 (1)
               
205Pe05.24                                                  
206Š05.25                          14:00-15:30 VS101 SP
s4 9.1 (1)
                  
207P05.27                          14:00-15:30 v.reab. VR
s2 5.12 (1)
 15:45-17:15 v.reab. VR
s2 7.20 (1)
 17:30-19:00 v.reab. VR
s2 7.21 (1)
    
208A05.28                          14:00-15:30 VS107 SP
KI 5.23 (1)
 15:45-17:15 VS107 SP
KI 7.9 (1)
 17:30-19:00 VS107 SP
KI 6.22 (1)
    
209T05.29                          14:00-16:15 VS215 SP
s4 7.9 (1)
               
210K05.30                      13:00-14:30 VS101 SP
Mo 7.12 (1)
         16:45-18:15 VS101 SP
Mo 7.13 (1)
       
211Pe05.31                          14:00-15:30 VS109 SP
Mo 9.8 (1)
                  
212Š06.01                                                  
213P06.03                          14:00-15:30 v.reab. VR
s2 9.1 (1)
                  
214A06.04                          14:00-15:30 VS106 SP
KI 9.1 (1-2)
  16:00-16:45 VS106 SP
1M 8.3 (1)
             
215T06.05                          14:00-15:30 VA 2 SP
s4 9.1 (1)
                  
216K06.06                          14:00-17:00 VS106 SP
Mo 9.7 (1-2)
            
217Pe06.07                          14:00-15:30 VS338 SP
PV 5.1 (1-2)
 15:45-17:15 VS338 SP
PV 8.1 (1-2)
           
218Š06.08                                                  
219P06.10                          14:00-15:30 VS338 SP
PV 5.2 (1-2)
 15:45-17:15 VS338 SP
PV 8.2 (1-2)
           
220A06.11                          14:00-16:15 VS317 SP
PV 6.1 (1-2)
               
221T06.12                                                  
222K06.13                          14:00-16:15 VS338 SP
PV 4.1 (1-2)
               
223Pe06.14                                                  
224Š06.15                                                  
225P06.17                                                  
226A06.18                                                  
227T06.19                          14:00-15:30 VS338 SP
PV 5.3 (1-2)
 15:45-17:15 VS338 SP
PV 8.3 (1-2)
           
228K06.20                          14:00-17:15 VS107 SP
PV 9.1 (1-2)
           

Žymėjimai tvarkaraštyje
08:00-10:15 anat.
Ju 6.3/1 (13-15)
Pirmoje eilutėje - užsiėmimo pradžios (08:00) ir pabaigos (10:15) laikas ir sutrumpinta užsiėmimo vieta (anat. - Anatomijos institutas)
Antroje eilutėje - modulio santrumpa (Ju - „Judėjimas“), užsiėmimo tipas ir numeris (6.3), po pasvirusio brūkšnelio - užsiėmimo dalis (/1).
Skliausteliuose - studentų grupės (13-15 gr.) Palaikius pelytę virš vietos sutrumpinimo ar užsiėmimo kodo, parodomas pilnas pavadinimas

Vietų sąrašas
VA 2VA 2 auditorija, Tilžės g 18
VS101Auditorija 101, Tilžės g 18
VS104Auditorija 104, Tilžės g 18
VS106Auditorija 106, Tilžės g 18
VS107Auditorija 107, Tilžės g 18
VS108Auditorija 108, Tilžės g 18
VS109Auditorija 109, Tilžės g 18
VS110Auditorija 110, Tilžės g 18
v.reab.Vaikų reabilitacijos klinikoje (Lopšelio g. 10),
VS334Seminarų klasė 334, Tilžės g 18
VS317Auditorija Nr. 317, Tilžės g 18
VS338Seminarų klasė 338, Tilžės g 18
VS242Sveikatos vadybos k. 242 aud., Tilžės g 18
VS215Sveikatos vadybos k. 215 aud., Tilžės g 18
VS239Aplinkos ir darbo med. katedros 239 k., Tilžės g 18
VS346VSF seminarų klasė 346, Tilžės g 18
VS241Sveikatos vadybos k. 241 aud., Tilžės g 18
VS323VSF 323 k. (Sveikatos psichologijos katedra), Tilžės g 18

Užsiėmimų žymėjimas
Moksliniai tyrimai sveikatos psichologijoje (SP-M 1)
Paskaitos
5.4Kokybinių duomenų analizės principai (SP)
5.5Regresinė analizė. (SP)
5.6Faktorių analizė. (SP)
5.7Tiesinė regresinė analizė. (SP)
5.8Logistinė regresinė analizė. (SP)
5.9Kokybinių tyrimų pagrindimas, ontologija ir epistemologija. (SP)
5.10Fenomenologinė analizė psichologiniuose tyrimuose. (SP)
5.11Grindžiamosios teorijos metodas. (SP)
Darbai
6.2Baigiamųjų darbų specifika studijų pakopose (SP)
6.3Kokybinių tyrimų duomenų rinkimo principai (SP)
6.4Tiesinė regresinė analizė I. (SP)
6.5Tiesinė regresinė analizė II. (SP)
6.6Tiesinė regresinė analizė III. (SP)
6.7Logistinė regresinė analizė I. (SP)
6.8Logistinė regresinė analizė II. (SP)
6.9Logistinė regresinė analizė III. (SP)
6.10Faktorių analizė I. (SP)
6.11Faktorių analizė II. (SP)
6.12Kokybinių tyrimų intervizija. (SP)
6.13Aprašomoji fenomenologinė psichologinė analizė. (SP)
6.14Aprašomoji ir interpretacinė fenomenologinė analizė. (SP)
Seminarai
7.4Konferencinio pranešimo parengimas ir pristatymas. (SP)
7.5Aprašomoji fenomenologinė psichologinė analizė. (SP)
7.6Aprašomoji ir interpretacinė fenomenologinė analizė. (SP)
7.7Autoetnografinė analizė. (SP)
7.8Pristatymai. (SP)
7.9Pristatymai. (SP)
7.10 Diskurso ir naratyvinė analizė. (SP)
7.11Turinio ir atvejo analizė. (SP)
7.12Studentų pristatymai. (SP)
7.13Studentų pristatymai. (SP)
Vertinimas
9.6Baigiamojo darbo tarpinė ataskaita (SP)
9.7Baigiamojo darbo tarpinė ataskaita (SP)
9.8Baigiamasis patikrinimas. (SP)
Psichologinis konsultavimas ir įvertinimas (SP-M 1)
Paskaitos
5.1Įrodymais grįstas psichologinis testavimas (SP)
5.2Asmenybės bruožų vertinimas (SP)
5.3Suaugusių, jaunuolių ir vaikų elgesio, emocijų ir adaptyvaus elgesio vertinimas (SP)
5.4Intelekto testavimas WISC-III (SP)
5.5Intelekto testavimas WAIS-III (El)
5.6Intelekto testavimas WASI (El)
5.7Psichologinis konsultavimas sveikatos stiprinime ir sveikos gyvensenos ugdyme. (El)
5.8Psichologinio konsultavimo strategijų ir metodų parinkimo principai. (El)
5.9Skirtingo amžiaus asmenų konsultavimas gydymo aplinkoje. (SP)
5.10Trumpalaikis į sprendimus orientuotas konsultavimas. (SP)
5.11Psichologinis skausmas, savižala ir savižudybės grėsmės vertinimas (SP)
5.12Sutrikusios asmenybės konsultavimas įvairių teorinių paradigmų atžvilgiu (SP)
5.13Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimas. (SP)
5.14Lėtinėmis ligomis sergančių asmenų konsultavimas. (SP)
5.16Motyvuojančio pokalbio struktūra (SP)
5.17Įvadas į kognityvinės elgesio terapijos (KET) intervencijas (SP)
5.18KET modelis, prasmės analizė, funkcinė analizė, kognityviniai iškraipymai (SP)
5.19Psichikos sutrikimai KET kontekste (SP)
5.20KET depresijai: samprata, įvertinimas, gydymo planas (SP)
5.21KET depresijai: kognityvinės ir į elgesio korekcijas orientuotos intervencijos (minčių restruktūrizacija, problemų sprendimas, aktyvumo stebėjimas ir planavimas ir kt.) (SP)
5.22Nerimo sutrikimai: samprata, įvertinimas ir KET intervencijos (SP)
5.23Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimas. (SP)
Darbai
6.1Asmenybės bruožų vertinimas (SP)
6.2Suaugusių, jaunuolių ir vaikų elgesio, emocijų ir adaptyvaus elgesio vertinimas (SP)
6.3Intelekto testavimas WISC-III (El)
6.4Intelekto testavimas WAIS-III (SP)
6.5Intelekto testavimas WASI (SP)
6.6Svarbiausieji psichologinio konsultavimo įgūdžių stiprinimas. (SP)
6.7Svarbiausieji psichologinio konsultavimo įgūdžių stiprinimas. (SP)
6.8Svarbiausieji psichologinio konsultavimo įgūdžių stiprinimas. (SP)
6.9Trumpalaikio į sprendimus orientuoto konsultavimo metodų taikymas praktikoje. (SP)
6.10Psichologinės pagalbos teikimas savižudybės grėsmės atveju (El)
6.11Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimas. (El)
6.12Lėtinėmis ligomis sergančių asmenų konsultavimas. (El)
6.13Pacientų motyvavimo ypatumai, taikant motyvuojantį pokalbį (SP)
6.14Pagrindiniai motyvuojančio pokalbio konsultavimo įgūdžiai (El)
6.15Motyvuojančio pokalbio konsultavimo praktika (SP)
6.16KET indikacijos, supažindinimas su terapija ir KET modeliu, atvejo konceptualizacija, kontrakto sudarymas (SP)
6.17Problemų sprendimo metodikos taikymas (SP)
6.18Kognityvinių technikų atlikimas nerimo sutrikimams (SP)
6.19Elgesio eksperimento ir/ ar ekspozicijos planavimas, atlikimas ir aptarimas (SP)
6.20Atsiskaitymas: Psichoedukacija (Nuotaikos sutrikimai) + specifinės intervencijos (SP)
6.21Atsiskaitymas: Psichoedukacija (Nerimo sutrikimai) + specifinės intervencijos (SP)
6.22Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimas. (SP)
Seminarai
7.1Įrodymais grįstas psichologinis testavimas (SP)
7.2Psichologinis konsultavimas sveikatos stiprinime ir sveikos gyvensenos ugdyme. (SP)
7.3Skirtingo amžiaus asmenų konsultavimas gydymo aplinkoje. (SP)
7.6Sutrikusios asmenybės konsultavimas įvairių teorinių paradigmų atžvilgiu (El)
7.7Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimo metodai ir galimybės. (SP)
7.8Lėtinėmis ligomis sergančių asmenų konsultavimas. (SP)
7.9Psichologinio konsultavimo veiksmingumo įvertinimas. (SP)
Vertinimas
9.1Baigiamasis patikrinimas (SP)
Psichologija sveikatos priežiūroje ir veiksmingas darbo organiza (SP-M 1)
Problemų sprendimas
4.1Tutorinis: Paraiškų ir projektų rengimas (SP)
Paskaitos
5.1Paraiškų ir projektų rengimas (SP)
5.2Pokyčių valdymas ir lyderystė (SP)
5.3Komanda SP sistemoje (SP)
Darbai
6.1Pratybos: Paraiškų ir projektų rengimas (SP)
Kiti užsiėmimai
8.1Konsultacija: Paraiškų ir projektų rengimas (SP)
8.2Konsultacija: Pokyčių valdymas ir lyderystė (SP)
8.3Komanda SP sistemoje (SP)
Vertinimas
9.1Baigiamasis patikrinimas (SP)
Specializacija: Reabilitacijos psichologija (SP-M 1)
Paskaitos
5.1Reabilitacijos paslaugų suagusiems organizavimas Lietuvoje ir pasaulyje, teisinė bazė. Psichologo vieta (SP)
5.2Suaugusiųjų funkcinės būklės ir gyvenimo kokybės vertinimas reabilitacijoje (SP)
5.3Psichologinės intervencijos ir kognityvinė reabilitacija (El)
5.4 Psichologinis įvertinimas ir praktika geriatrijos reabilitacijoje (El)
5.5Trauminiai įvykiai ir psichologiniai reabilitacijos aspektai (El)
5.6Reabilitacijos psichologija ir neuropsichologija pacientams po insulto (--)
5.7Ankstyvosios reabilitacijos, reabilitacijos ir paliatyvios pagalbos paslaugų vaikams organizavimas Lietuvoje ir pasaulyje, teisinė bazė (VR)
5.8Neuropsichologija ir neurokognityvinis vaikų vertinimas reabilitacijoje (VR)
5.9Raidos ir intelekto vertinimas vaikų neuropsichologijoje (VR)
5.10Reabilitacija po įgytų nervų sistemos ligų bei būklių, kurios sutrikdo normalią vaiko raidą.  Psichologo darbo ypatumai (VR)
5.11Autizmas. Psichologo darbo ypatumai (VR)
5.12Reabilitacija esant įgimtoms nervų sistemos ligoms, bei būklėms, kurios sutrido normalią vaiko raidą. Psichologo darbo ypatumai (VR)
Darbai
6.1Suaugusiųjų funkcinės būklės ir gyvenimo kokybės vertinimas reabilitacijoje (SP)
6.2Psichologinės intervencijos ir kognityvinė reabilitacija (SP)
6.3Lėtinių ligų reabilitacijos aspektai. (SP)
Seminarai
7.1Reabilitacijos paslaugų suagusiems organizavimas Lietuvoje ir pasaulyje, teisinė bazė. Psichologo vieta (SP)
7.2Psichologinės intervencijos ir kognityvinė reabilitacija (El)
7.3Trauminiai įvykiai ir psichologiniai reabilitacijos aspektai (El)
7.4Reabilitacijos psichologija ir neuropsichologija pacientams po insulto (El)
7.5Lėtinių ligų reabilitacijos aspektai. (El)
7.6Lėtinių ligų reabilitacijos aspektai. (SP)
7.7Galūnių amputacijos ir reabilitacija (cukraligė ir rūkymas) (El)
7.8Įrodymais grįsta praktika su šeimos nariais (vyras po insulkto, o žmonai pasaulio pabaiga, hipergloba) (El)
7.9Trauminiai įvykiai ir psichologiniai reabilitacijos aspektai (asmuo po autavarijos su pažeistu stuburu, vartoja alkoholį stresui įveikti) (VR)
7.10Psichologinis įvertinimas ir praktika geriatrijos reabilitacijoje (pagalba sūnui/dukrai, kurio artimasis turintis demenciją) (VR)
7.11Normali ir sutrikusi vaiko raida. Raidos teorijos (VR)
7.12Kognityvinių funkcijų, asmenybės ir socialinių funkcijų raida. Raidos kontekstas (VR)
7.13Į tikslą orientuota terapija. Individualios programos sudarymas ir jos efektyvumo vertinimas (VR)
7.14Neuropsichologija ir neurokognityvinis vaikų vertinimas reabilitacijoje (VR)
7.15Raidos ir intelekto vertinimas vaikų neuropsichologijoje (VR)
7.16Reabilitacija intelekto sutrikimą turintiems vaikams (VR)
7.17Reabilitacija po įgytų nervų sistemos ligų bei būklių, kurios sutrikdo normalią vaiko raidą.  Psichologo darbo ypatumai (VR)
7.18Autizmas. Psichologo darbo ypatumai (VR)
7.19Kalbos ir motorikos vertinimo svarba neuropsichologijoje (VR)
7.20Reabilitacija esant įgimtoms nervų sistemos ligoms, bei būklėms, kurios sutrido normalią vaiko raidą. Psichologo darbo ypatumai (SP)
7.21Neuropsichologinio, bendro raidos ir medicininio vertinimo interpretavimas, terapinių intervencijų planavimas (VR)
Vertinimas
9.1Baigiamasis patikrinimas (El)
Specializacija: vaiko ir šeimos psichologija (SP-M 1)
Paskaitos
5.1Ankstyvoji vaiko psichopatologija: rizikos veiksniai ir vertinimas (SP)
5.2Ankstyvųjų problemų spendimas, konsultavimo ypatumai dirbant su šeima ir vaiku (SP)
5.3Klinikinė vaiko psichologija ir įvertinimas: vaikų intelektualiniai, mokymosi, bendravimo sunkumai paskaita (SP)
5.4Psichologo darbas su vaikais: žaidimų terapija (SP)
5.5Vaikų psichologinio įvertinimo metodai ir konsultavimas (SP)
5.6Šeimos psichoterapija: istorija ir teoriniai pagrindai (SP)
5.7Šeimos konsultavimas (SP)
5.8Vaiko ir šeimos gerovės sistema (SP)
5.9Tarpinstitucinis bendradarbiavimas, teikiant pagalbą vaikui ir šeimai (SP)
5.10Šeimos konsultavimas (SP)
5.11Darbas su autizmo spektro sutrikimą turinčiais vaikais ir jų tėvais. (SP)
5.12Šeimos ir porų psichoterapijos mokyklos (SP)
Darbai
6.1Ankstyvoji vaiko psichopatologija: rizikos veiksniai ir vertinimas (SP)
6.2Vaikų ir paauglių psichopatologija santykių šeimoje kontekste (SP)
6.3 Šeimos gyvenimo ciklai, motinystė/tėvystė (G.Širvinskienė) (SP)
6.4Paauglių psichologinio įvertinimo metodai ir konsultavimas (SP)
6.5Šeimos vertinimas. Projekcinės metodikos (J.Žilinskienė) (SP)
6.7Šeimos vertinimas (J.Žilinskienė) (SP)
6.8Genograma, pristatymai (G.Širvinskienė) (SP)
Seminarai
7.1Problemos viduriniojoje vaikystėje: Elgesio ir dėmesio problemos; Baimė ir nerimas ;Somatinės problemos (SP)
7.2Problemos paauglystėje: Nuotaikos problemos; Valgymo sutrikimai; Priklausomybės: psichoaktyvių medžiagų vartojimas; priklausomybė nuo kompiuterinių žaidimų (SP)
7.3Klasikinės ir šiuolaikinės šeimos psichoterapijos mokyklos (SP)
7.4Šeimos Konsultavimas (SP)
7.5Prevencija ir ankstyvoji intervencija.Atvejo vadyba pagalbos procese vaikui ir šeimai. (SP)
7.6Intervencija į šeimą ir pakeičiamoji globa: koncepcija, taikoma praktika Lietuvoje (SP)
7.7Šeimos Konsultavimas (SP)
7.8Šeimos atvejų analizė ir pristatymai (SP)
7.9Ankstyvųjų problemų spendimas, konsultavimo ypatumai dirbant su šeima ir vaiku (SP)
7.10Psichopatologija 0-5 metais: vertinimas, konsultavimas (V.Asisi, Austrija) (SP)
7.11Psichopatologija 0-5 metais: vertinimas, konsultavimas (V.Asisi, Austrija) (SP)
Kiti užsiėmimai
8.1Vaiko ir šeimos konsultanto praktinis darbas (SP)
Vertinimas
9.1Baigiamasis patikrinimas (SP)
Magistro 1 kurso organizacinė informacija (SP-M 1)
Kiti užsiėmimai
8.3Susitikimas dėl profesinės praktikos (SP)